Automate your Marketing
with Womplify




 
adamdanishhaikal's FotoPage

By: mama haikal

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Saturday, 7-Aug-2010 14:40 Email | Share | | Bookmark
Budak Yang Tak Sihat


Cuba teka sape saya? Tengok betul2.......




Jeng...jejeng......
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Sayalah Dania Nafeesa




Minggu lepas saya tak bape sihat.....sebabnya gigi atas saya nak tumbuh. Saya asik merenggek2 jer. Saya rasa tak selesa sbb gusi saya rasa bebgkak. Hisap susu pun saya tak nak. Pastu bila Mama & Papa bawak pegi klinik.....doktor check dan dia kata tekak saya merah dan bengkak skit. Sebab tu la saya tak bape nak hisap susu.


Hari ni saya dah ok dah.....dah boleh hisap susu macam biasa dan makan dgn berseleranya.....hehehe





Nak tengok gigi saya tak? Masa nie gigi saya baru sebatang jer...gigi bawah. Tapi skarang nie, gigi bawah saya dah ada 2 batang




Inilah gigi saya.......ada sesape nak kena gigit ker? hehehehe





** Nanti saya suh Mama snap gigi saya yang 2 batang tu yea.....gigi atas lum boleh lagi sbb baru nampak skit jer......



Wednesday, 4-Aug-2010 22:27 Email | Share | | Bookmark
Si cilik Dania

Budak tecit nie dah 9 moths....

Sekarang asik nak berdiri pastu lepas2 tangan.....bolehlah dalam 3 saat dok berdiri....pastu jatuh balik....hehehe....

















Thursday, 24-Jun-2010 03:17 Email | Share | | Bookmark
Mari Membaca Bersama Haikal & Dania


Malam bila ntah....lupa lerrr (iskhhhh2x....asik2 lupa jer, maklumlah dah tua) hehehehe.....


Ada sesi Membaca bersama Haikal & Dania....



Adik pun sibuk gak nak buku tu......
Tengok! Abang haikal baca buku terbalik ler....hahahaha
(bukan baca pun, tengok gambar je lebihhhh)




Haikal : Meh tido sini adik, baca buku dgn abang....
Dania : Ok....




Macam nie la...baca buku sama2 kan....




Haikal tengah dok ajar adik.....ini Hidung!




Khusyuknya adik baca buku tu.....




Pasni Abang Haikal kena selalu ajar adik baca buku yea (walaupun sebutan abang haikal tak bape betul lagi hehehehe) Harap2 Haikal Dania tanamkan minat suka kat buku.....moga2 dorang ni cepat boleh membaca....amin.




Friday, 9-Apr-2010 08:22 Email | Share | | Bookmark
Jalan-jalan Kat JUSCO


Hari Sabtu, kami pi Jusco kat IOI Mall Puchong. Dah lama rasanya tak ke sana. Kul 10.30pg kami dah sampai jusco. Masa nie best lagi coz orang tak ramai lagi.....

Apa2 hal, bagi Haikal main dulu......Kan main suka lagi dia bila nampak playland tu......berlari sana...berlari sini....naik menan ni...naik menan tu.....macam2......

Jom layan Haikal main jap.....










Yang ni main kat dalam tu...yang bayar RM 6.00










Adik Dania.....Adik kalo bawak jalan mana2 mmg baik jer....tak banyak karenah. Good Girl tuh lah







Mama & Adik...







Tujuan utama ke Jusco ni sebenarnya nak pi borong Drypers nie.....hehehe. Untuk stok 2 bulan 2 badek tu....








Friday, 2-Apr-2010 02:24 Email | Share | | Bookmark
Kembangnyaaaaaaaaaa...........hehehehehe

Cubalah korang tengok rambut Dania.....kembangkan? hehehehe......

Papa cakap rambut adik cam rambut Allycat.....hahahaha.....cian adik. Cuma, rambut adik nie kembang cacak. Rambut Allycat kembang kerinting gitu hehehehe......

Tu lah, lebat sangat rambut Dania nih.....kalo time hisap susu, abis berpeluh2 kat dahi tu. Mana taknya, terselindung dek rambut yg lebat tuh .

Maknanya nie, aku nak kena beli sepit rambut, klip rambut bagai lah ni kat Dania.....Pasni adik kenalah pakai sepit rambut yea....kasi masuk angin skit kat rambut tuh hehehhe....



















** Jom singgah sini.....shopping baju branded untuk anak anda!
http://daniahaikalcollection.blogspot.com



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net